آخرین اخبار
کد مطلب: 80146
پولادي در پرسپوليس ماندني شد؛
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2307

به گزارش سلام لردگان، پس از کش و قوس هاي فراوان و پيشنهاد چند تيم انگليسي و اسپانيايي حال خبر مي رسد طي جلسه اي که مهرداد پولادي با مديران پرسپوليس داشته از تمايل خود براي ماندن در اين تيم خبر داده است.

مهدي خواجه وند در خصوص آخرين وضعيت پولادي گفت: «عصر روز گذشته جلسه بسيار خوبي در باشگاه برگزار شد و آقاي پولادي مذاکرات مثبتي با باشگاه و شخص آقاي رحيمي داشت. خبر خوش براي هواداران اين است که به احتمال زياد ايشان فصل آينده هم در خدمت پرسپوليس خواهند بود و به زودي در تمرينات حاضر مي شوند. در يکي دو روز آينده تکليف حضور پولادي در پرسپوليس مشخص مي شود.»

سخنگوي پرسپوليس درباره حضور مدافع کاستاريکايي در جمع سرخپوشان اظهار داشت: «طي آخرين رايزني هايي که انجام شده قرار بر اين شد تا آقاي اومانا طي اين هفته به ايران سفر کنند و مذاکرات نهايي را با وي انجام دهيم. هنوز حضور ايشان در پرسپوليس قطعي نشده و همه چيز به نتيجه مذاکرات بستگي دارد.»

عليرضا رحيمي با تاييد خبر ماندني شدن مهرداد پولادي گفت: «از جمله مسائلي که در روزهاي گذشته پيگير آن بودم، موضوع آقاي پولادي بود که در جلسه خوبي که با ايشان داشتيم به توافقاتي دست پيدا کرده ايم.»

عملکرد درخشان پولادي در جام جهاني نگاه بسياري از باشگاه هاي معتبر اروپايي را متوجه بازيکن کرجي سرخپوشان کرد اما آنگونه که از شواهد امر پيداست مدافع ملي پوش سرخپوشان حضور در ليگ برتر ايران را به پوشيدن پيراهن تيمي از ليگ برتر انگلستان ترجيح داده است.

منبع. جام

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس